Mads Nielsen med ny avtale

Mads Nielsen (25) kom til FFK før 2018-sesongen og nå har den store dansken satt signaturen sin på en ny avtale som strekker seg ut 2021-sesongen!

Først til Nest Sotra
Mads Nielsen kom til Norge sommeren 2015 når han ble hentet til Nest-Sotra. Etter 13 gode kamper ble han plukket opp av Sandnes Ulf før 2016 og etter to sesonger der ble det FFK i 2018.
I dag signerte Mads en ny avtale med FFK som knytter han til plankebyen minimum ut 2021-sesongen.

- Jeg tror vi går en god fremtid i møte, det kommer til å bli en bra oppbygging til ny sesong. Det blir godt med kontinuitet både for meg og i klubben generelt. Jeg har blitt veldig glad i både byen og klubben! Forteller Mads.

Smultring hver 3. kamp
Mads Nielsen har rukket 133 kamper i Norge siden overgangen til Nest Sotra. På de kampene har han vært med på habile 44 kamper uten å slippe inn mål, 18 av de for FFK de siste to sesongene.
Sportslig leder Per-Mathias Høgmo håper det blir mange smultringer også i 2020.

- Mads ble kåret til vår beste spiller i 2018. At han har valgt å signere en toårskontrakt er vi glade for, og det gir oss kontinuitet i vårt arbeid. Mads har definitivt sine beste år foran seg og har en profil som passer godt inn i troppen. Vi har tro på at Mads fortsatt ikke har tatt ut sitt potensiale og at han vil ta ytterligere steg kommende sesong både i forsvars- og angrepsspillet sitt. Sier Per-Mathias Høgmo.

Vi gleder oss over at Mads er med videre og nå er 19 spillere klare for ny sesong på Fredrikstad Stadion.