Leonard Getz kommer hjem til FFK

18 år gamle Leonard Getz har de siste årene spilt for Sarpsborg 08, nå har den landslagsaktuelle unggutten valgt å komme tilbake til Fredrikstad.

Leonard kom fra Trosvik til FFK i 2014, halvveis i 2015 valgte han i Sarpsborg 08 som neste stoppested.
18-åringen med landskamper for både G16 og G17 har hatt et utfordrende 2017 med en trøblete skade, men har den siste tiden vært tilbake for fullt og kommer nå hjem til Fredrikstad for å være med på laget til Per-Mathias Høgmo.

Leonard er en hardtarbeidende og meget disiplinert spiller som naturlig bekler både venstreback og venstrekant, samt at han også kan spille de samme posisjonene på høyresiden.

- Jeg er veldig motivert for å være med på den reisen som FFK skal ut på nå. Jeg ser på FFK som en meget bra mulighet for meg til å utvikle meg videre og ta gode steg
Det er moro å være tilbake i FFK! Forteller Leonard.

Vi er veldig glade for å ha med Leonard på laget, og gleder oss til å se han i aksjon i FFK-drakta igjen!

FFK ønsker å takke Sarpsborg 08 for en imøtekommende holdning og et godt samarbeidsklima.