Kretsen og FFK med digitalt trenerforum

Tirsdag 19. mai klokka 20:00 arrangerer NFF Østfold digitalt trenerforum, hovedformålet er å dele kunnskap blant klubbene i Østfold om treninger i korona-tider.

NFF Østfold har mål om flere slike trenerforum fremover, og på det aller første er det FFK som stiller opp. Magnus Pettersen, Magnus Meling og Øyvind Høgmo vil dele sine erfaringer fra de siste ukers treninger.

Tema på dette møtet er:
Fra trening med grupper på 5 til trening med grupper på 20. Muligheter og fallgruver.

Trenerforumet vil fokusere på muligheter, fallgruver, pedagogiske virkemidler og andre viktige elementer i en god trening. Dette vil være øvelser som er mest anvendelige for trenere i ungdomsfotballen. Men også barne- og voksenfotballen vil kunne bruke dette med gode tilpasninger.

Det vil også bli mulighet til å stille spørsmål underveis i møtet via chatfunksjonen eller direkte fra dere deltakere.

– Alle klubbene har fått tilsendt påmeldingslink. Trenere som ønsker å delta må ta kontakt med sin klubb for å få tilgang til denne linken. Dette er et første trenerforum av flere vi ønsker å gjennomføre i tiden fremover, sier Harry Hansen.