Komfortabel seier mot Kråkerøy

Lørdag formiddag møtte vi naboene Kråkerøy i en velspilt, men kald affære på Stadion.

Kampen endte med en fin hjemmeseier etter scoringer av Anas Farah, Kjell Rune Sellin og Rocky Lekaj.

God kontroll
Etter 3 minutter fikk Anas hull på byllen, og sendte oss i føringen. Etter 25 minutter økte Kjell Rune Sellin til 2-0 etter fint kombinasjonsspill. 2-0 stod seg ut omgangen, og guttane kunne gå i garderoben med ledelse.

I 2. omgang satte Per-Mathias inn Kråkerøy-gutten, Oscar Lopez Borgersen. 22-åringen som den siste tiden har trent med klubben. Broren, Thomas Lopez Borgersen kom også inn. Forsvarspilleren som tidligere denne uka skrev under en 1-årsavtale.

I tillegg til Lopez-brødrene fikk også senegaleseren Bocar Seck de siste 20 minuttene sammen med Joel Armstrong.

Fastsatte sluttresultatet
Etter 75 minutter spilt fastsatte Rocky Lekaj resultatet til 3-0 etter en kald og rolig avslutning.

3-0 seier i dag og 7-0 i målforskjell på de to siste kampene smaker alltid deilig. Tusen takk til de rundt 200 betalende tilskuerne som møtte opp i kulda.

Nå venter nok en tøff treningsuke, før 3-divisjonslaget Løten venter neste fredag klokka 19. Vel møtt!

Kampfakta

FFK - Kråkerøy
Fredrikstad Stadion
200 tilskuere