Ludde resign

Klar for sesong 11, 12 og 13!

Ludvig Begby (25) presterte sin beste sesong på mange år i 2022, nå er Lervik-gutten klar for nye år i FFK-drakta!

10 sesonger
Ludvig Begby debuterte allerede i 2013 for sitt kjære FFK, nå nærmer hurtigtoget seg sin 200. kamp for klubben. Etter store skadeutfordringer i 2019 og 2020 bygde Begby seg opp igjen i 2021, og i år har han vært en av FFK sine mest betrodde og beste spillere. Nå er "Ludde" klar for nye år i det han signerer sin lengste avtale med FFK!

- I januar starter jeg på min ellevte sesong som FFK-spiller. Det er mye som skjer med ny trener og nytt treningsopplegg, så det blir veldig kult å kunne være med på veien mot Eliteserien. Jeg gleder meg også til å utfordre meg selv og utvikle meg videre med det nye opplegget vi planlegger for sesongen 2023. Forteller Begby.

Beste form noensinne
Ludvig Begby (192) er en av tre spillere i FFK som debuterte i 2013 og fortsatt er i klubben. Sammen med Åsheim (232) og Håvar Jenssen (211) begynner han å bevege seg et godt stykke oppover adelskalenderen til FFK. Joacim Heier tror Begby har enda mer å gå på i årene som kommer.

- Ludvig har gjort en solid sesong i år. Han har alltid vært profesjonell, men i år har han begynt å legge enda mer i potten og kommet i sin beste fysiske form noensinne. Slik han jobber og med den dedikasjonen han har, så er vi sikre på at han bare kommer til å bli bedre og bedre i årene som kommer! Avslutter Heier.

Sesongkortsalget starter søndag 20. november
FFK er i sluttfasen av forberedelsene til oppstart av sesongkortsalget. Kun små detaljer mangler før systemet er klart, søndag 20. november åpner salget!

Foto: Pedro Lemos / Lemos Media