"Kjell" i elleveren - Disse starter mot KBK

Henrik Kjelsrud Johansen får tillit fra start i kveldens kamp mot Kristiansund. (Foto: Qwerty AS)

Annonse:

Klokken 19:00 er det avspark på Aker Stadion i oppgjøret mellom Kristiansund og Fredrikstad.

Før avspark ligger hjemmelaget på 11. plass, mens vi ligger på 5. plass i skrivende stund. De øvrige kampene i helgens runde i Eliteserien ble spilt i går, med unntak av Strømsgodset - Sandefjord som også spilles 19:00 i kveld.

Overtidshelt fra start

Til kveldens kamp, mellom to nyopprykkede lag, gjøres det noen endringer fra laget som startet i forrige seriekamp. Mannen som reddet uavgjort både mot Sarpsborg 08 og sist kamp mot Rosenborg, Henrik Kjelsrud Johansen, starter sin første kamp for året.

Også Stian Stray Molde, som har sonet karantene de siste to kampene, er tilbake i elleveren.

NTB_awxkyZqc8kE.jpg
Stian Stray Molde fikk direkte rødt kort hjemme mot Tromsø i mai. Nå har han sonet ferdig og er tilbake i startelleveren. (Foto: NTB)

Startellever:

30 Fischer
04 Stray Molde
05 Rafn
06 Aukland
09 Kjelsrud Johansen
10 Bjørlo
12 Metcalfe
13 Sørløkk
17 Kvile
19 Magnusson
22 Woledzi

Innbyttere:

Jenssen, Begby, Skaret, Nielsen, Segberg, Hendriksson, Stensland, Traore, Aga.

Instagram Post.png