Kjære sesongkortholder!

Endelig er sesongstarten her, vi har ventet fryktelig lenge! Midt oppi gleden av å få starte å spille om poeng, så er vi veldig lei oss for at vi ikke kan fylle opp Fredrikstad Stadion med vårt fantastiske hjemmepublikum. Spesielt dere med sesongkort har ventet tålmodig på informasjon, dere er vår viktigste støttespiller og vi skulle så gjerne invitert alle på hver eneste kamp!

Sammen er vi sterke!
Sesongkortene står for en betydelig andel av inntektene til FFK, 2020 blir et krevende år å komme gjennom, men det hadde vært helt umulig uten trofaste sesongkortkjøpere og samarbeidspartnere. Enda viktigere enn inntektene så representerer dere sesongkortholdere hele fundamentet i fotballklubben. Vi er der for dere og dere er der for oss, Fredrikstad er FFK og FFK er Fredrikstad.
Vinteren 2020 viste nok en gang hvilket fantastisk engasjement som finnes i Fredrikstad, nok en gang er det solgt et antall sesongkort som majoriteten av klubbene over oss i seriesystemet bare kan drømme om – Utrolig!

Men sesongen 2020 blir ikke som vanlig. En måned før det som skulle være seriestart, sa det bråstopp for alt. Nå skal vi endelig spille om poeng igjen, men det blir ikke 13 hjemmekamper, NFF reduserte det til bare 10. I serieåpningen blir det ikke 5.000 tilskuere, det blir 200. Vi håper i det lengste at 200 snart kan bli til 500 og at 500 i løpet av høsten kan bli til et langt høyere tall. Uansett vil ingen sesongkortkjøper få akkurat det du har betalt for i 2020.

Du som har sesongkort blir selvsagt prioritert som publikummer og vil være med i trekning av hvem som får komme på kamp til hver eneste serierunde på hjemmebane, så lenge vi har de gjeldende restriksjonen på hvor mange som får være på et idrettsarrangement.

Slik blir fordelingsnøkkelen:
- 20 Plankehaugen/Supras
- 80 Samarbeidspartnere
- 100 Private sesongkort

Det vil bli foretatt trekning mandager før hjemmekamp!

Håper alle står med oss
Du som har kjøpt sesongkort har naturligvis rett på å få refundert deler av kjøpesummen.
Vi er utrolig ydmyke for alle dere som står med oss i år, og håper alle som har kjøpt sesongkort ønsker å se tilbake på dette året som da vi virkelig stod sammen når det gjaldt som aller mest. Enten det var for våre medborgere, samfunnet, kulturen, idretten eller FFK.

FFK kommer til å hedre og vise frem alle samarbeidspartnere og sesongkortholdere som var med i 2020, vi håper alle dere som har kjøpt sesongkort i 2020 ønsker å ha navnet deres der!

Vi takker alle som har vist oss en stor tålmodighet, alle som har tatt kontakt og sagt at dere er med oss uansett, alle som har kjøpt sesongkort ETTER at det ble kjent at sesongen både ble utsatt og redusert. Vi er evig takknemlig!

Dersom du har spørsmål eller har behov for å få deler av sesongkortet ditt refundert tar du kontakt med oss på [email protected]

Med vennlig hilsen alle oss i Fredrikstad FK.