Kamptroppen mot Grorud

A-laget er trent ferdig for uka og gleder seg masse til ny kamp, her er troppen som reiser til Grorud lørdag.

Det er en gjeng med mye nyvunnet selvtillit som har trent siste økt for uka, som nå ser frem til en tøff utfordring borte mot topplaget Grorud.
Vi er midt oppi den artigste delen av sesongen, og spillere og ledere gleder seg veldig til å komme igang på Grorud Idrettsplass lørdag klokka 15:00.

Dette er gjengen som er i kamptroppen denne gangen:

Håvar Jenssen, Aleksander Karstensen, Filip Westgaard, Tomas Lopez Borgersen, Mislav Leko, Mads Nielsen, Mikko Viitikko, Leonard Getz, Anas Farah, Eirik Mæland, Thomas Rekdal, Oscar Lopez Borgersen, Youssef Chaib, Joona Veteli, Håvard Åsheim, Andreas Aalbu, Tim Nilsen og Kjell Rune Sellin.

Mange FFK-supportere har meldt ankomst på Grorud til denne kampen - Tusen takk for støtten!