Juniorlaget med sterk prestasjon mot Råde

Onsdag kveld spilte FFK sitt G19 lag mot Råde sitt opprykksjagende A-lag i Råde Idrettspark, det ble en flott kamp for unggutta, spesielt for Marcus Wenneberg som scoret 4!

Torsdag reiser G19 på en etterlengtet team-building tur, men først skulle de spille treningskamp mot våre naboer fra Råde.
Hardtsatsende Råde ønsker å gjøre det samme som FFK sine rekrutter gjorde i 2019 og rykke opp til 3. divisjon. Da må de gjennom en tøff 4. divisjon i 2020, men laget har rustet seg bra opp med flere gode spillere fra høyere nivå.

Onsdag kveld var det derimot FFK sine juniorer som skulle styre showet, og i all særdeleshet Marcus Wenneberg. Frontmannen kom fra Kråkerøy i vinter og har fått sine først minutter for A-laget denne oppkjøringen. Onsdag kveld var han ustoppelig og sørget for at FFK ledet komfortabelt 3-0 til pause med et ekte hat-trick!

Men Marcus ga seg ikke der, etter timen spilt var han på plass igjen og gjorde 4-0 for juniorene. Råde fikk et trøstemål mot slutten, men det tok lite bort fra prestasjonen til Magnus Pettersen og Thomas Johnsen sine elever, som ser sterke ut når sesongen i 3. divisjon snart nærmer seg.