Junior med storseier i siste hjemmekamp

Juniorlaget har for lengst nådd målet for sesongen, torsdag kveld skulle årets siste hjemmekamp spilles.

Målet for G19 har hele veien vært å sikre plassen i Interkrets, noe laget i prinsippet hadde klart allerede i sommer. Torsdag kveld skulle de møte Follo på Stadion i det som var årets siste hjemmekamp.

Det var 0-0 til pause, men etter hvilen rant målene inn bak Follo sin målvakt.
Osar Kjøge Jansson stod for 1-0, Daniel Willadsen var mannen bak 2-0, Fredrik Stokke satt spikeren i kista med sin 3-0 scoring før Markus Berg avsluttet med å sette 4-0.

Ekstra positivt i torsdagens kamp var at hele 6 av spillerne som avsluttet kampen fortsatt holder guttealder!
Siste kamp for sesongen er borte mot HamKam den 10. oktober, med seier der kryper FFK forbi de grønnkledde fra Hamar på tabellen.