Jovic gir seg i FFK

Marijo Jovic gir seg som assistenttrener i FFK, klubben starter nå jakten etter en ny trener inn i teamet rundt a-laget.

Bidro til opprykk

Marijo Jovic kom fra Drøbak/Frogn til FFK på sommeren i fjor, og var en av bidragsyterne til den gode høstsesongen som endte med 1. plass i OBOS-ligaen og opprykk til Eliteserien. Nå går ferden videre for den sympatiske treneren.

«Jeg er veldig takknemlig for tiden jeg har fått tilbringe i en klubb som FFK. Jeg er privilegert som fikk delta på store øyeblikk for både klubb og by. Et stort tusen takk til alle jeg har vært så heldig å få dele tid med i FFK!» Forteller Marijo.

Jakter erstatter

Med en trener ut av trenerteamet til a-laget, starter nå jakten på en erstatter.

«Først og fremst skal vi takke for Marijo for hans profesjonalitet og dedikasjon under tiden hans oss hos, og vi ønsker han masse lykke til videre. Ambisjonen vår er å videreutvikle den retningen vi har gått en stund nå, med et meget sterkt, kompetent og hardtarbeidende team, ledet av Mikkjal, hvor vi har både en fotballfaglig, fysisk og medisinsk kvalitet til å kontinuerlig utvikle alle spillere som er hos oss og bygge et veldig godt fotballag. Det betyr at vi skal erstatte den rollen vi nå mister og har startet jakten på en dyktig trener som kan bidra inn i teamet vårt.» Forteller Joacim Heier.