Jevnt etter 4 dager

Det selges både røde og blå billetter til Bykampen 16. mai. Klubbene følger hverandre tett og etter 4 dager med salg har den ene klubben en svært knapp ledelse...

Live-sending med konkurranser og moro
Bykampen 16. mai blir et artig substitutt for det som normalt er fotballens nasjonaldag. Det blir konkurranser og moro mellom Sarpborg 08 og FFK med live-sending ledet av Patrick Walther Larsen og Jan Rafn.
Lagene skal gjennom totalt 7 konkurranser, hver konkurranse gir 1 poeng, i tillegg deles det ut 1 poeng til den klubben som selger flest billetter og til den klubben som selger mest i kiosken i løpet av sendingen. Når alle 9 poengene er delt ut står vi igjen med en vinner, og enda mer vesentlig, en taper.

Følger hverandre som skygger
Etter 4 dager med billettsalg er det nærmest dødt løp mellom klubbene. Sarpsborg 08 har solgt 812 billetter, mens FFK har 819...

Billettsalget går frem til sendingen starter klokka 18:00 den 16. mai. Billetter koster 100,- pr. stk. og du kan kjøpe slik:

• FFK Appen (Meny > Butikk)
  • Vipps 12460
  • Bank: 1644.17.87972

Hva skjer med taperklubben?
En av de viktigste spørsmålene som ikke er besvart er hva taperstraffen skal være.
Her ønsker vi forslag fra dere! Send forslag til taperstraff til [email protected]!