Jan Tore Ophaug tilbake i FFK!

FFK styrker teamet omkring rekruttlaget med Jan Tore Ophaug inn i teamet med Jørgen la Cour.

G19/Rekrutt

Han har spilt over 250 kamper på toppnivå i Norge og Danmark, og han har jobbet som trener i FFK tidligere, både i akademiet og rundt A-laget. Nå går han inn i rollen som assistenttrener for Jørgen La Cour og G19/Rekrutt. Jan Tore jobber til daglig som trener og veileder på Wang Ung og Wang Toppidrett. Han vil da kombinere dette med jobben i FFK. Dette blir derfor en meget god løsning ettersom en stor andel av spillerne i akademiet også går på Wang.

Pettersen godt fornøyd

Utviklingsansvarlig, Magnus Pettersen, er godt fornøyd med siste tilskudd i trenerstaben til Utviklingsavdelingen.

«Jan Tore bringer med seg toppspillererfaring og erfaring som trener fra høyt nivå. Han har et stort hjerte for klubben, og han brenner veldig for spillerutvikling. Han vil passe perfekt inn i den sultne trenerstaben vår og blir en flott sparringspartner for Jørgen fremover. I helgen tapte G14 knepent for Bodø Glimt, G15 vant komfortabelt over S08, G17 knuste Bodø Glimt, mens Rekrutt tapte knepent 0-1 mot den store opprykksfavoritten, Hønefoss. Dette viser at vi tar daglige steg og jeg er fortsatt overbevist om at vi i årene fremover vil produsere toppspillere og sterke resultater gjennom vårt akademi.» Forteller Magnus Pettersen.