IKT Partner 24, Upheads AS og FFK inngår ny samarbeidsavtale

IKT Partner 24 blir nå Upheads AS, men det som ikke forandrer seg er det gode partnerskapet de har med Fredrikstad Fotballklubb.

Vi i FFK er strålende fornøyde med at IKT Partner 24/Upheads AS ønsker å være med som samarbeidspartnere. Deres bidrag hjelper oss med vår fortsatte satsning mot toppen av norsk fotball. "IKT Partner 24 AS/UPHEADS AS  ønsker fortsatt å skape og være en bidragsyter til idrettsglede i Fredrikstad. Det er en ære for oss å få bli med på den videre reisen som samarbeidspartner. Et nytt element i avtalen, er at vi nå i tillegg ønsker å sponse Gatelaget, da vi er meget imponert over den jobben som legges ned der.", sier Lars Edvinsen, Styreleder i IKT Partner 24 AS.

Om IKT Partner 24 AS sin videre reise med Upheads AS sier Lars Edvinsen: "IKT Partner 24 AS blir nå en del av Upheads AS. Vi ser frem til å bli del av en større organisasjon som kan levere mer komplette løsninger for bedrifter i SMB segmentet. Flere av våre kompetente ressurser blir med på den videre reisen og vi vil ivareta både eksisterende og nye kunder. Upheads har som IKT Partner 24 fokus på kundeservice, hvor kundene skal oppleve en rask og personlig kundekontakt. Dette er en av de største synergiene vi tar med oss videre.»

Vi i FFK ser frem til et godt samarbeid og en spennende sesong sammen med IKT Partner 24/Upheads AS!