Holdbart.no og Eidsberg Sparebank støtter bykampen

Våre to kampsponsorer Holdbart og Eidsberg Sparebank er klare, er dere?

På holdbart.no får du 20-90 prosent rabatt på dagligvarer. Holdbart holder til midt mellom Fredrikstad og Sarpsborg langs 109 på Råbekken i Stabburveien 7. De har også butikker i Vestby, Jessheim, Skien, Stavanger og Trondheim.

Kjøp billetter!
Billettsalget er i gang! Ved å bli med gir du klubben en kjærkommen og nødvendig økonomisk støtte, samtidig som du hjelper Fredrikstad til seier og Sarpsborg!

Det koster 100,- pr. billett og du kan kjøpe billetter på følgende måte:

Kjøp billett HER!
Vipps 12460
FFK Appen > Meny > Butikk

SAMMEN ER VI STERKE!

Eidsberg Sparebank er Sarpsborg 08s hovedbank med lokale rett ved Sarpsborg politistasjon i Sarpsborg sentrum. Klikk deg inn her for å lese mer om Eidsberg Sparebank.

Vi søker bedrifter til øvelsene

Konseptet 16. mai er en syvkamp mellom FFK og Sarpsborg 08 der vi til slutt kårer en vinner. Bedriftene kan nå få navnet sitt knyttet opp mot en av øvelsene. Logo og navn vil bli vist og nevnt i forbindelse med aktuell øvelse. Prisen er 10.000 kroner.

Bykampen vises på begge klubbers Facebook-sider. Fredrikstad Blad og Sarpsborg Arbeiderblad vil også streame sendingen på sine nettsider. Rekkevidden er stor.

Ikke nøl med å ta kontakt med Lars Petter på e-post [email protected]