Hjemmekampen

Klarer vi å selge ut Stadion og hjelp klubben vinne en av årets viktigste kamper, selv om ingen skal spille fotball? Støtt klubben i en krevende periode, vær med i trekningen av flotte premier og ta opp kampen med Sarpingene samtidig!

Søndag åpnet de blå i den andre byen "billettsalget" til en kamp som aldri skal spilles. Hjemmekampen er et konsept for å kunne støtte klubben i en krevende tid hvor inntektene har stoppet helt opp. Vi likte ideen til Sarpingene og byr med dette opp til en uhøytidelig og artig konkurranse mellom byene - Kan Fredrikstad ta opp kampen med Sarpsborg på "billettsalget"?

Sarpsborg har allerede kommet godt i gang med salget sitt og har et tidlig forsprang. Vi håper Fredrikstad-folket er kamplystne, vi lover å oppdatere "billettsalget" jevnlig!

Kjøp "billett" her
FFK Appen - velg "Butikk" i menyen og der finner du Hjemmekampen!
Web: Kjøp "billetter" her!
Vipps til nummer 12460, merk med "Hjemmekampen"
Bankkonto til 1644.17.87972, merk med "Hjemmekampen"

Det koster kr. 100,- pr. billett og da er du i tillegg med i trekningen av disse flotte premiene:

1) Sesongkort på VIPen hos Fredrikstad Stadion Event for 2 personer. Verdi 20.000,-!
2) Overnatting på flotte Støtvig Hotel, inkl. inngang til spa, for 2 personer.
3) Den flunkende nye hjemmedrakten fra Craft - Signert av hele laget.
4) Gavekort på Thai Market verdi 1000,-!
5) Sesongkort til alle årets hjemmekamper.

TUSEN TAKK til alle som bidrar og hjelper FFK gjennom en krevende periode med stor usikkerhet. Dere er fantastiske!

NB! Er du på utkikk etter lokaler og servering til selskap? Eller catering?
Da er Fredrikstad Stadion Event vår beste anbefaling!
Kontakt eminente Øystein Richardsen på 911 47 697 / [email protected]