Guttane mobiliserer til Folkekampen!

FOLKEKAMPEN nærmer seg! Mads Nielsen og lagkameratene gleder seg stort til kamp og gjør sin del av jobben for å fylle tribunene!

5200 er allerede klare for kamp og det er fortsatt lenge til avspark. Byen mobiliserer nok en gang og alt ligger til rette for en herlig fotballsøndag i Fredrikstad! De aller mest populære feltene er i ferd med å fylles opp, så det er ingen grunn til å nøle med å skaffe seg billett!

Guttane på laget gleder seg stort til å sparke igang høstsesongen og denne uken er de ute og henger opp plakater i hele Fredrikstad for å promotere kampen.

- Vi er heldige som får spille på Stadion foran det fantastiske publikummet vi har i Fredrikstad, og når det kommer så mange som det ser ut til på søndag så kribler det litt ekstra. Vi gleder oss! Forteller Mads Nielsen.

Billetter til kampen er GRATIS og du kan skaffe de på følgende måter:

• FFK Appen
  • WEB
  • FFK sin administrasjon (hverdager mellom 08-16)
  • Aristokraten (se åpningstider på Facebook)

Det er maks 5 billetter pr. person.
Dersom du har ønske/behov om flere billetter til større grupper, lag eller foreninger tar du kontakt med oss på [email protected].

Vi sees på Stadion - SAMMEN ER VI STERKE!