Gutta er på ferie, men maskineriet går!

Spillere og trenerstab har gått på en velfortjent ferie, men det betyr ikke at aktiviteten på Stadion er nede. Mens gutta er borte så kan øvrig stab "mekke" litt.

Det er mange deler i en fotballklubb som skal fungere for at hele klubben skal kunne gå som et velsmurt maskineri. Det medisinske apparatet skal være på tå hev for at spillere ikke blir skadet, administrasjonen må ha orden i sysakene, det er mat som skal bestilles, tilberedes og fortæres, avtaler skal følges opp, und so weiter, und so weiter.

Derfor var overraskelsen stor da det ble kastet litt grus i dette maskineriet og det oppsto en liten krise på vaskerommet. Begge våre tørketromler var nede for telling! Det høres kanskje ikke så dramatisk ut, men når man skal vaske og tørke ca. 300 plagg med treningstøy om dagen så er ikke dette bare litt grus i maskineriet, det er en murstein. Eirik, som er avbildet ovenfor, og hans kompanjonger i støtteapparatet fikk en real nøtt å knekke. Hvordan i all verden skal de få gjort klart treningstøyet til lagene våre? Hårføner som håndholdt tørketrommel ble kjapt forkastet som en alternativ løsning.

Heldigvis er vi i en posisjon hvor vi har mange gode samarbeidspartnere. Etter noen telefoner så var Norengros Medi Partner og Odin Maskin mer enn villige til å hjelpe oss med krisen som hadde oppstått. Takket være deres bidrag, hjelpsomhet og at de er så løsningsorientert, tok det ikke lang tid før det sto en flunkende ny tørketrommel på vaskerommet og den andre var reparert. Krisen var avverget!

Utfordringer kan dukke opp hvor som helst. Med godt samarbeid, dyktige kollegaer, gode samarbeidspartnere, så er det ingen grenser for hva man kan få til sammen!

Vi vil rette en stor takk til Odin Maskin og Norengros Medi Partner for deres hjelp til å løse tørketrommel-krisen!