Getz med ny avtale!

Kasander Getz (19) satt inn sitt først mål for FFK søndag og feiret opprykk, i dag har han signert en ny avtale med klubben!

"- Drømt om siden jeg var liten"
Kasander Getz (19) er ekte Fredrikstad-gutt og spilte seg opp og frem i Skogstrand. Dette året har han spilt seg inn på a-laget til FFK og vært på banen i 10 av 16 seriekamper. Søndag scoret midtbanespilleren også sitt første mål når han satt inn 5-0 mot Brattvåg. Nå har unggutten forlenget sin avtale og er klar for nye år i FFK-drakta.

- Det er kjempegøy å få muligheten til å spille videre i FFK-trøya i årene framover. Det er noe jeg har drømt om siden jeg var liten og er veldig takknemlig for at klubben ønsker å satse videre på meg. Forteller Kasander

Avtale ut 2022
Kasander har skrevet under en avtale ut 2022-sesongen og blir med det den 18. spilleren i årets FFK-tropp som har avtale for kommende sesong. Joacim Heier er kjempefornøyd med å få signaturen til unggutten og tror han kan ta mange nye steg i årene som kommer.

- Kasander har mange gode kvaliteter og få svakheter, han møter opp hver dag med den riktige innstillingen og passer ypperlig inn i den kulturen vi setter strenge krav til i klubben. Kasander er fortsatt ung og kommer til å ta mange steg i årene som kommer. Forteller Joacim Heier.