Gatelaget til topps - Igjen!

FFK sitt Gatelag hentet hjem pokalen for andre året på rad etter seier i Gatelags NM i Kristiansand denne uka!

Lars Petter Hansen og FFK sitt Gatelag har denne uken vært i Kristiansand for å gjøre opp om tittelen som Norges beste gatelag.
FFK var regjerende mestere og dro til Sørlandet og Sør Arena med selvtillit etter en strålende vårsesongen i seriespillet.

Med kun en uavgjort og resten seire i seriespillet så langt i år var FFK blant favorittene i årets NM, og de regjerende mesterne skuffet ikke.
I år som i fjor tok Lars Petter "Biffen" Hansen sitt mannskap seg gjennom hele mesterskapet og vant 2-0 mot Sandefjord i finalen. Dermed blir vandrepokalen med hjem igjen til Fredrikstad hvor den skal være i nok et år.

Gratulerer til Gatelaget - Fantastisk prestasjon!