Gatelaget med god turnering på Nadderud

FFK Gatelag deltok 9. og 10. august på Nasjonal turnering for Gatelag på Nadderud.

Flott arrangement
Fotballstiftelsen arrangerte sammen med Stabæk et fantastisk flott arrangement hvor 27 lag fra hele Norge deltok. All honnør, heder og ære til Stabæk, samt værgudene, som bidro med strålende vær.

FFK stilte denne gang med mange debutanter og det var knyttet en viss usikkerhet i hvor langt dette ville gå i år. Men, her overrasket vi oss selv og motstanderne, vi spilte godt og var lenge med i toppen av turneringen, som holdt til en god 12. plass. Noe vi er godt fornøyde med ut fra årets inngang og forutsetninger.

Det må også nevnes at FFK tok 5. plassen i Fair play prisen, absolutt bra med tanke på at 27 lag deltok. Turneringa ble som vanlig preget av gjensynsglede med mange kjente fra hele landet, kameratskap, samhold, nye kamerater & venninner, og ikke minst gleden ved å spille kamper.