Forlenget avtale om FFK-brødet

Ny avtale med Christensen Bakeri sikrer FFK-brød og betydelige inntekter for klubben de neste to årene.

Tidligere denne sesongen fikk Tom Christensen og Christensens Bakeri overrakt en diplom som bevis på at det er solgt over tre og en halv million FFK-brød siden han og Robert Nilsson fikk ideen for rundt 15 år siden. Nå har den blide bakeren på Storveien på Gresssvik signert en ny avtale om produksjon av brødet, som av Fredriksstad Blad er kåret til byens beste, ut 2018.

- FFK-brødet er umåtelig populært og det er veldig gledelig å kunne være med på å bidra til klubben slik salget gjør, sier Tom Christensen.

Med et salg på nærmere 300.000 brød i året og en andel på to kroner og femti øre pr brød til klubben gjør avtalen Christensen til en av klubbens største samarbeispartnere. Med et slikt volum betyr det at man i løpet av avtalen vil passere fire millioner solgte brød en gang i 2018.

Det er veldig gledelig å kunne være med på å bidra til klubben

— Tom Christensen, baker

- Nå er det bare å takke de som kjøper brødet og oppfordre enda flere til å gjøre det, smiler Tom blid.

FFK-brødet kan du kjøpe på de aller fleste dagligvarebutikkene i distriktet.