Foran skjema fra i fjor!

21. januar i fjor passerte vi 1000 sesongkort, 20. januar i år har vi passert 1100 - FOR EN BY!

Det er langt igjen til de 2614 det endte på i 2019, så vi håper det fortsatt er mange der ute som planlegger å ha sesongkort i 2020-sesongen. Fristen for fornyelse nærmer seg, 31. januar løses reservasjonen for private sesongkort opp. Vil du sikre deg å ha samme plass som i fjor må du raske på!

Sesongkortsalget er en svært viktig del av grunnlaget for sesongen. Alle som kjøper sesongkort bidrar til å legge en bedre ramme for spillerstall, trenerteam og øvrige ressurser i klubben kan bli best mulig - TUSEN TAKK FOR AT DU ER MED PÅ LAGET!

Plassen din er reservert
De som hadde sesongkort i 2019 har forkjøpsrett på sin plass til og med 31. januar 2020.
Når du går inn på FFK Appen eller logger inn på din bruker på web, så skal din plass være klar for deg å kjøpe, raskt og enkelt.

KJØP SESONGKORT HER!

Dersom du ønsker hjelp til kjøp av sesongkort, FFK Appen eller annet så er du hjertelig velkommen til oss i administrasjonen på Stadion.

FFK Appen / WEB
FFK appen finner du på App Store eller Google Play - Søk etter "FFK". Den er helt GRATIS å laste ned.

Du kan også kjøpe sesongkort via web, klikk deg inn her: KJØP SESONGKORT HER!

Plastkort
Vi ønsker at så mange som mulig gjør seg kjent med FFK Appen og benytter den. Det er enklere og raskere både for deg og klubben.
Dersom du ikke har smarttelefon eller av andre årsaker veldig gjerne ønsker et plastkort også i 2020, så kan du bestille det. Det vil være et lite produksjonsgebyr på 50,- pr. kort som betales ved henting.

Dersom du ønsker plastkort tar du kontakt med oss via [email protected], eller kommer innom administrasjonen på Stadion på virkedager.

Utsalgsteder
Billetter selges også på Aristokraten. Se åpningstider på Aristokraten sin Facebook-side.
Her kan du også finne en rekke supportartikler for store og små!

Sesongkort selges også hos FFK. Kom innom Fredrikstad Stadion på virkedager mellom 08:00 og 16:00.

Priser
Det er mye å spare på sesongkort kontra å kjøpe enkeltbillett til hver kamp, med sesongkort gå glipp av minst tre kamper - og fortsatt spare penger. Prisene i 2020 er identiske med prisene fra 2019.

Priser sesongkort 2020
Ståplass Solid Tribunen
- Voksen: 800,-
- Barn/student/honnør: 375,-

Sitteplass Solid Tribunen
- Voksen: 1300,-
- Barn/student/honnør: 575,-
- Flishaugen: 575,- (Inkludert pølse på alle kamper!)

Sitteplass Europris og Værste Tribunen
- Felt A og E: 1950,-
- Felt B, C, D, N og O: 2250,-
- Felt M og P: 1950,-

- Rullestolplass 575,-

Administrasjonsgebyr pr kr. 25,- på alle sesongkort

Flishaugen
Flishaugen vil i 2020 være plassert på Solid Tribunen. Hos Flishaugen vil det alltid være voksne til stede og ha et øye med barna.
Du kan kjøpe billett på hele Solid Tribunen, og under kamp kan du bevege deg til det egne området til Flishaugen.

Sesongkort til Flishaugen kan kjøpes i administrasjonen til FFK ev. ved å sende epost til [email protected]. Du kan også kjøpe sesongkort til Flishaugen direkte i FFK Appen.

Slik bruker du FFK Appen!
Slik finner du appen og registrerer deg:

Når du er inne så kjøper du sesongkort slik:

Slik deler du sesongkortet eller enkeltbilletten din:

Slik bruker du billetten(e) din(e) på kamp: