FOR EN BY!

Det er helt rått hva byen vår klarer - SAMMEN ER VI STERKE!

Vi er ferdig med Bykampen, det ble dessverre et knepent 3-4 tap etter svake prestasjoner i bl.a. tverrliggerkonkurranse, men du verden som byen Fredrikstad leverte! Nesten 3000 billetter ble solgt - Helt rått og en skikkelig deilig seier over Sarpsborg i billettsalget!

Sammen med kiosksalg steg inntektene til over 300.000,- Det er helt utrolig viktig for klubben slik situasjonen er i øyeblikket og bidrar til at vi kan ha is i magen og jobbe godt inn mot en utsatt seriestart.

Ekstra stor takk til Holdbart.no og Eidsberg Sparebank som var Kampsponsorer, til Stene Stål Gjenvinning, Integrasjonspartner, Odin Maskin, Unger, Plankehaugen, ECIT, Norengros og Motorforum som også var med. Også Gatelaget var på jobb lørdag og ringte inn mange billetter for FFK!

Premievinnere!
I løpet av Bykampen var det også flere prmeier å vinne, bl.a. 4 stk. historiske FFK-drakter som KUN har vært med på seire. Her er alle premiene og deres heldige vinnere:

FFK skjerf - Erik Olsen
FFK caps - Ole Jacob Edvartsen
FFK drakt - Lars Andreas Sundt
FFK drakt - Jon Erik Kristiansen
FFK drakt - Lise Bolstad
FFK drakt - Einar Beck Dypedahl

Er du en heldig vinner så ta kontakt med klubben på [email protected] så avtaler vi overlevering.

Takk for kampen
Vi må også rette en takk til våre rivaler i blått. Gjennom hele Bykampen har vi kjempet godt i både konkurranser og billettsalg, men samarbeidet enda bedre. Med Alexander Klaussen i spissen for S08 og Patrick Walther Larsen som programleder. I produksjonen var de servet av Thomas Johnsen og Jesper Andersen. En ekstra takk også til Jan Rafn som Fredrikstads mann i studio!

Vi gleder oss til nye dueller - Aller helst på banen innen ikke så lang tid!