FFK søker ny Arrangements- og Administrasjonssjef

Clas Tofte takker for seg i FFK og nå søker vi etter en ny ressurs til klubbens administrasjon, er du klubbens nye Arrangements- og Administrasjonssjef?

FFKs arrangementsansvarlig, Clas Tofte, har søkt nye utfordringer utenfor klubben og vi leter nå derfor etter hans erstatter!

Har du lyst å være en del av laget som skal løfte klubben til det neste nivået? Tips noen du kjenner eller send din søknad innen 1. november!

FFK som organisasjon er i rivende utvikling og har et mål om å rigge klubben for Eliteseriespill. For å få til dette må vi å ha med oss de beste folka! Som Arrangements- og adm.sjef (AA) blir du klubbens øverste leder for alle arrangementer i regi av FFK, med avvikling av hjemmekamper i OBOS-ligaen på Fredrikstad Stadion som det naturlige høydepunktet.

Vi søker deg som har relevant erfaring innen personalledelse og gjennomføring av større arrangementer. Du drives av å skape en best mulig publikumsopplevelse, samtidig som du er strukturert i arbeidet og har stor gjennomføringsevne. Som kollega utviser du sult, dedikasjon og innehar stor arbeidskapasitet. Hvis du i tillegg elsker å omgås andre mennesker vil vi svært gjerne høre fra deg!

Vi tilbyr en spennende og utfordrende stilling i et godt og pulserende arbeidsmiljø. Arbeidssted er i splitter nye kontorlokaler på Fredrikstad Stadion og stillingen rapporterer til Kommersiell leder/ass. daglig leder.

Sentrale arbeidsoppgaver:

• Overordnet ansvar for planlegging, koordinering og gjennomføring av alle typer arrangement i regi av FFK.
  • Ansvarlig kontaktpunkt for kamparrangementer, inkludert media og rettighetshaver på TV.
  • Overordnet ansvarlig for klubbens frivillighetskorps, herunder bemanning og utvikling.
  • Overordnet ansvarlig for vakthold og sikkerhet i samarbeid med klubbens Sikkerhetsråd.
  • Opprettholde nær kontakt med klubbens tilhengere/supportere og bidra til å utvikle et positivt supportermiljø rundt FFK.
  • HMS-ansvarlig for klubb.
  • Andre forefallende administrative oppgaver etter behov og i samråd med nærmeste leder.

Ønskede personlige egenskaper:

• Utvise sult, dedikasjon og ha stor arbeidskapasitet.
  • Svært gode samarbeidsevner og bidra til et godt arbeidsmiljø i klubben.
  • Evne til bredt samarbeid med ulike grupperinger og formelle instanser.
  • Strukturert, beslutningsdyktig og med god gjennomføringsevne.
  • Glad i fotball, elsker Fredrikstad.

Ønskede kvalifikasjoner:

• Høyere utdanning innen Sport Management, prosjektledelse, markedsføring eller salg. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
  • Arbeidserfaring og gode referanser fra tilsvarende stillinger innen event/arrangement.
  • Lederegenskaper og evne til å jobbe både selvstendig og i team.

Les mer og søk her innen 1. november: Arrangements- og adm.sjef

Har du spørsmål om stillingen? Ikke nøl med å ta kontakt!

Espen Østerhaug
Kommersiell leder/ass. daglig leder