FFK søker frivillige materialforvaltere

Eliteserie-retur krever god tilrettelegging i hverdagen. Nå søker FFK etter flere dyktige frivillige materialforvaltere.

FFK arbeider stadig for å utvikle kvaliteten og effektiviteten i hverdagen. Skal vi være best på banen, må vi være dyktige utenfor banen.

FFK sitt a-lag har et høyt aktivitetsnivå med treninger, reiser og kamper gjennom hele året. Et høyt sportslig aktivitetsnivå gir også høye krav til det praktiske rundt laget. Skal treninger og kamper gjennomføres med høy kvalitet, må også alt omkringliggende tilrettelegges på like høyt nivå.

Før årets sesong ansatte vi en utstyrsansvarlig som er ansvarlig for all utstyrshåndtering rundt FFK sitt a-lag, og det overordnede ansvaret for all utstyrshåndtering i FFK.

Nå søker vi etter flere frivillige som kan bidra rundt a-laget og avlaste utstyrsansvarlig. Arbeidsoppgavene blir tilrettelegging av utstyr i forbindelse med treninger og kamper for FFKs a-lag og øvrige lag og avdelinger i klubben.

Er du strukturert og selvgående? Positiv og energiskapende? Høres dette ut som en rolle for deg?

Send en søknad til Administrativ leder, Sport - Haris Juklo på [email protected]