FFK Extra

Nå kommer vårens utgave av FFK Extra – på ulike arenaer i distriktet. FFK Extra for gutter og jenter fra 1. – 3. klasse er et lavterskeltilbud for barn.

FFK Extra passer absolutt alle som har lyst til å trene litt mer enn lagstreningene i klubben sin. Det er ingen krav til ferdighetsnivå. Disse treningene har i mange år blitt meget godt mottatt av både foresatte, trenere og ikke minst barna selv!

Hovedtrener er den profesjonelle spillerutvikleren Jan Erik Audsen.

GULLALDEREN – tren litt mer og bli flinkere!

Det er i alderen 6-12 år barn legger grunnlaget for sine fotballferdigheter. De har da en evne til å lære fort – ta til seg kunnskaper – som de senere vil har STOR NYTTE OG GLEDE AV! FFK Xtra kan således være en super arena å delta på.

HA DET GØY + MESTRING

Ved siden av å ha mye gøy sammen med andre ivrige barn, har FFK Xtra en langsiktig, planmessig og forutsigbar skoleringsplan. Hovedtema denne våren er at barna skal bli flinkere til å stoppe ballen, få kontroll på ballen, eller ta den med seg uten å stoppe den.

Barna tar også del av en rekke andre øvelser der de blir enda bedre venn med ballen.

I tillegg har vi innslag av motoriske øvelser som gir barna bedre balanse, smidighet, hurtighet og evnen til å koordinere kroppen sin. Vi spiller kamper på små baner der vi har få deltakere på hvert lag. Det for å optimalisere at hvert enkelt barn så ofte som mulig blir involvert i selve spillet.

Oppstart:
Manstad: Mandag 27/2. Treningstid: 15.00 – 16.15
Torp: Mandag 27/2. Treningstid: 17.15 – 18.30
Kråkerøy: Fredag 3/3. Treningstid: 15.00 – 16.15
Skogstrand: Fredag 3/3. Treningstid: 17.15 – 18.30 (barn født i 2016)
Skogstrand: Fredag 3/3. Treningstid: 18.30 – 19.45 (barn født i 2015 og 2014)

PRIS: 895 kroner

PÅMELDING: Send mail med fullt navn, adresse, mobilnummer og hvilket år barnet er født i.

[email protected]

Med vennlig hilsen Jan Erik Audsen (FFK Xtra/Fokus Spillerutvikling), mobil: 901 40 468