Endringer i FFK-administrasjonen

PM-ansvarlig Sindre Lie avslutter sitt arbeidsforhold med FFK og søker seg nå tilbake til journalistikken. Klubben er i full gang med å jakte hans erstatter, og håper å kunne presentere en løsning snart.

Sindre Lie startet i jobben som Publikums- og medieansvarlig i FFK på nyåret, etter flere år som sportsjournalist for blant annet NRK Sporten og Dagbladet. Egen leilighet i Oslo ble byttet ut med gutterommet på Byens Marker. Etter kort tid i FFK ønsker Sindre seg nå både tilbake til journalistikken og til leiligheten i Oslo.

"Å jobbe i toppfotballen ble ikke helt som jeg hadde sett for meg, rett og slett fordi min kjernekompetanse og erfaring ikke kom helt til sin rett. Å gå ut av klubben i mitt hjerte og tilbake til tribunene er ikke lett, men jeg tror det er det beste for begge parter. Jeg ønsker FFK lykke til i Eliteserie-combacket og gleder meg til å følge klubben både fra tribunen og på TV", sier Sindre.

FFK takker Sindre for innsatsen og ønsker han lykke til videre med nye utfordringer!

Det er et sterkt behov å ha person i klubben som dekker rollen som Publikums- og Medieansvarlig. Klubben har derfor jobbet målrettet med å finne en ny kandidat, som forhåpentligvis kan presenteres om ikke så altfor lenge.

For spørsmål, ta kontakt med:

- Daglig leder, Espen Engebretsen, mobil 915 56 095
- Kommersiell leder, Espen Østerhaug, mobil 977 46 943