Drage ny hovedtrener for damelaget!

Thomas Drage tar over etter Kelsey Hood på FFK sitt damelag og blir ny hovedtrener.

Godt fornøyd
Thomas Drage kom til FFK før 2019-sesongen og skrev i høst en ny 2-års avtale som spiller. Nå får trenerspiren sin første lagtrenerjobb når han går inn i treneteamet sammen med Ida Aardalen. Kvinnefotballansvarlig Tor Henning Holvik er godt fornøyd med ansettelsen.

- Vi er veldig fornøyd med at ting løste seg fort og vi ser frem til å jobbe sammen med Thomas. Forteller Tor Henning Holvik.

Positivt overrasket
Thomas har klare ambisjoner om å jobbe som trener etter fotballkarrieren, og ser på jobben som trener for damelaget som en kjempespennende mulighet ved siden av fotballspillingen.

- Ser frem til å jobbe med denne gjengen og det flotte støtteapparatet. Jeg har vært innom laget allerede og er veldig positivt overrasket til strukturen og opplegget rundt laget. Sier Thomas Drage.

Thomas og Kelsey er allerede godt i gang med overgangen. Kelsey er med laget et par uker til før hun flytter til Sørlandet. FFK takker Kelsey for innsatsen og ønsker henne og Andreas masse lykke til i Grimstad!