Craft og FFK med ny stor utstyrsavtale

Avtalen med Umbro er nå avsluttet og vi har fått på plass en flott avtale med den "lokale" merkevaren Craft. Avtalen er i første omgang for 5 år, men med ønske om forlengelse.

New Wave Group fører merket Craft i Norge og er en storgrossist innen reklametekstiler, gaveartikler, sportsklær og yrkesklær. Bedriften er lokal og holder til i Råde og har mange ansatte fra Fredrikstad.

"Med vår merkevare Craft satser vi hardt innenfor klubbmarkedet.

Og det er med stolthet vi nå har signert med FFK, en klubb med en fantastisk historie og sterk posisjon i hele fotball-Norge.

Vi virkelig gleder oss til reisen videre med klubben, og har stor tro på felles suksess i de kommende årene.

Fra FFK sangen henter vi frem; Sammen er vi sterke – og det kjennes ille bra!" hilsen Team Craft.

Craft øker nå satsningen innenfor klubbmarkedet, og av fotballklubber har de fra før Hammarby i Sverige og etter å ha tegnet Varberg har Craft to herrelag i Allsvenskan i neste sesong. I tillegg har FFK gjort samme valg av leverandør som flere europeiske klubber som KAA Gent, Zwolle, Darmstadt og Dynamo Dresden for å nevne noen.

Craft vil levere nytt utstyr til alle lagene i FFK.

"Vi i FFK er veldig fornøyd med å ha landet denne avtalen. Dette er en stor avtale for klubben og vi gleder oss til å samarbeide med en lokal bedrift som i tillegg har mange FFK-patrioter i arbeidsstokken.

Det blir en spennende reise hvor vi gjennom samarbeidet skal bidra til suksess for begge parter"