Ludvig Begby

Comeback for Ludvig søndag?

Ludvig Begby nærmer seg kampform igjen - og er trolig med i troppen mot Florø på søndag.

Engelsviken-gutten Ludvig Begby har vært fortvilt over skaden som har plaget ham de siste månedene - og gjort at han foreløpig står uten spilletid i årets sesong. Men nå ser man lyset i enden av tunellen, og søndag kan han være i FFKs tropp til seriekampen mot Florø.

Tror du første FFK-seier kommer søndag? Ta turen på Stadion søndag kl 18 - kjøp billett på nett her

- Å nærme seg matchform igjen er veldig motiverende. Jeg har jobba mye og lenge for å kunne trene og spille med gutta igjen. Jeg må gi mye kred til gutta på Stadionklinikken som har hatt meg på benken omtrent et par timer hver dag for å få meg frisk, sier Ludvig selv.

Selv om han nå kan være aktuell for førstelagsspill, vil det nødvendigvis ta noe mer tid før han er inne i god kampform og kan spille 90 minutter.

- Jeg håper fremgangen fortsetter også den nærmeste tiden, nå som jeg vet hvilke øvelser som må gjøres 3-4 ganger hver dag - før trening og match for at jeg kan være på feltet, legger han til.

Les hva Ludde sier om en annen Lervik-gutt som fikk sin FFK-debut sist helg her: Lervik-Joel fikk FFK-debuten