Bylag G2007 avsluttet med stil

Bylag 2007 har hatt et flott år og avsluttet en utviklende sesong med å vinne prestisjetunge GAIS Cup i Gøteborg!

Bylag gutter 2007 startet opp i januar 2019. Gjennom året har vi hatt ca. 40 spillere involvert fra samarbeidsklubbene i Fredrikstad. Dette har resultert i to lag som har representert Fredrikstad i både treningskamper og turneringer i inn- og utland.

Vi har spilt mot noen av de beste 2007 lagene i Norge og har sett en veldig god utvikling gjennom hele året. Hovedfokuset på treningene har vært intensitet, bevegelse, fotball-forståelse og å ha det moro. I tillegg til sportslig utvikling har guttene bygd gode relasjoner på tvers av klubbene i distriktet.

Dette hadde ikke vært mulig uten god hjelp fra en flott foreldregruppe, støtte fra FFK og lokale sponsorer som er GK, Planteknikk AS, Nettpartner, Paa Brygga og Vanberg Reklame AS.

Tusen takk!

Bylag gutter 2007 avsluttet sesongen i GAIS-cup i Gøteborg i helgen som var, og resultatet var seier i A-sluttspillet og diiiiiiger pokal. Heia Fredrikstad!

Hilsen Bylag gutter 2007