Bravida øker og forlenger

Bravida øker stort før seriestarten 2022

Bravida
Bravida har vært en god samarbeidspartner i flere sesonger. Det fortsetter de å være, og har skrevet under ny avtale med FFK

Bravida tilbyr tjenester innen elektro, rør og ventilasjon, og spesialområdene: sikkerhet, sprinkleranlegg, kjøling, elkraft og teknisk bygningsdrift. Bravida jobber med både store og små prosjekter og serviceoppdrag.

Bravida gir bygninger liv – dag og natt, døgnet rundt, hele året. Ved hjelp av tusenvis av medarbeidere som installerer og vedlikeholder anlegg for energi, varme, kjøling, vann, ventilasjon og sikkerhet. Ting som bare skal fungere.

Bravida er opptatt av å være tilstede og gi sin støtte til  lag og foreninger i nedre Glommaregion.

- Bravida er synlig på de fleste arenaer og ikke minst på Fredrikstad Stadion, og vi vil fortsatt være en synlig partner for idretten og kulturlivet i Fredrikstad" sier Bent Lislerud.

Stor økning
Salgs- og markedssjef Anders Østli gleder seg stort over at Bravida ikke bare er med videre, men med en stor økning fra året 2021.

- Sesongen har kommet godt i gang, og det er fortsatt full fart her om dagen. Det er veldig gledelig at Bravida blir en større partner i klubben, og øker sin synlighet på Stadion. Vi gleder oss til en innholdsrik sesong sammen med Bravida. Avslutter Østli

Sammen er vi sterke!