Billettsalget til FFK - Odd er åpnet!

Onsdag 2. mai klokka 18:00 er det 2. runde i NM mot Odds Ballklubb. Nå er billettsalget åpnet og her er informasjonen du trenger.

Vi fikk som kjent Odds Ballklubb i 2. runde av NM, dermed skal den klubben med nest flest cupmesterskap, ta imot den klubben med flest cupmesterskap, til oppgjør om retten til å spille 3. runde i årets NM.

Til cupkamper teller ikke sesongkortene, men du som har sesongkort har forkjøpsrett på din plass frem til fredag 27. april klokka 16:00.

Skal du kjøpe "din egen plass" så gjør du det ved å logge deg inn her: Sesongkortholder - Kjøp din billett til FFK - Odd her!

NB! Rullestolbrukere og ledsagere må kjøpe billetter gjennom enten [email protected] eller Ticketmaster sitt Callsenter (22 82 81 97).

Prisene for vanlige enkeltbilletter til cupbataljen er tilsvarende de vi har på seriekamp i 2. divisjon.

Voksen
  80 - felt R (Plankehaugen - Ståfelt)
120 - felt S, T, U
180 - felt A, E, Q
180 - felt M, P
200 - felt B, C, D, N, O

Bortesuportere
120 - Felt L (dette er nytt felt fra og med 2018 - Kun sitteplasser)

Barn/student/honnør
75 - felt S nedre (Flishaugen - kun barn mellom 6 og 16 år!)
60 - felt R (Plankehaugen)
75 - felt S, T, U

Kjøp billetter her
Ticketmaster - Billetter til FFK - Odd!
Fredrikstad Kino - Fra klokka 12:00 alle dager
FFK sin administrasjon - Hverdager mellom 10:00 - 16:00

Ønsker du å bestille billetter for gruppe eller oppgradere til restaurantplass, kontakt oss på [email protected].

Vi anbefaler alle på det sterkeste å forhåndskjøpe billetter for å unngå kø utenfor Stadion. Denne kampen spilles også på en hverdag, noe som betyr åpne butikker og ekstra trafikk.

Vi ses på Stadion - Sammen er vi sterke!