Bilbutikk1 forlenger og øker i ny avtale

Gjennom vinteren har vi signert flere samarbeidsavtaler. I dag har vi gleden av å presentere Bilbutikk1 som partner i FFK.

Bilbutikk1 Fredrikstad
Bilbutikk1 ligger i Stabburveien 1. De fører bilmerkene Volvo, Land Rover, Honda, Jaguar og Renault. God service og god kundeopplevelse kjennetegner Bilbutikk1. I tillegg til å selge nye og brukte biler, har de også delelager og bilverksted som står klar til reparasjon eller vedlikehold av din bil.

- Vi i Bilbutikk1 ønsker å støtte opp under alt det positive som skjer i Fredrikstad.
Vi gleder oss til reisen videre mot toppen med FFK.
 Sier Jon-Magnus Thorbjørnsen, i Bilbutikk1.

Forlenger og øker
Det er svært gledelig at enda en bedrift øker og forlenger deres samarbeidsavtale med klubben. Tempoet er fremdeles høyt i klubben, både på marked og sport, men Salgs- og Markedsleder Anders Østli kan fortelle om positive samtaler med klubbens samarbeidspartnere: "Vi er selvsagt utrolig glade for mottakelsen vi får i markedet. Det er tydelig at endringene vi presenterer faller i god jord og vi håper det fortsetter gjennom sesongen. At Bilbutikk1 både øker og forlenger deres samarbeidsavtale med klubben er vi utrolig glade for. Vi ser frem til et godt samarbeid! Avslutter Østli.

Sammen er vi sterke!