Årets folkekamp er klar - dumper billettprisene!

Søndag 27. august tar FFK i mot Hødd på Fredrikstad Stadion til årets folkekamp! Næringslivet bidrar nok en gang og sørger for at billettprisene dumpes til 100 kr. på hele på Stadion!

Annonse:

Flere publikumskamper i 2023

FFK har høyest tilskuersnitt av alle lagene i OBOS-ligaen hittil i år, med nesten 25% publikumsvekst sammenlignet med 2022. Spesielt Jubileumskampen, 16. mai og toppkampen mot Kongsvinger har vært skikkelige folkefester - nå ønsker vi å skape nok en folkefest på Stadion!

Kjøp billetter her!

Folkekampen gir ekstrabidrag pr. tilskuer til FFK!

For å kunne dumpe prisene på Stadion er vi helt avhengige av at næringslivet i byen blir med på spleiselaget - og de stiller trofast opp nok en gang!

Alle voksenbilletter til denne kampen vil derfor koste kun 100 kr, uavhengig om man ønsker å sitte på langsiden eller kortsiden. Billettprisene for barn vil naturligvis fortsatt koste kun kr. 50 på kortsiden.

For hver publikummer som kjøper billett gir næringslivet et fast kronebeløp som bidrag til klubben. Målet er å samle inn minimum 100 kr. per tilskuer - dvs. hvis 10.000 publikummere kjøper billett så bidrar det med 1 million kr. ekstra til klubben!

Med andre ord -  ta med deg venner, bekjente, familiemedlemmer, kollegaer og naboer på Folkekampen!

Kjøp billetter her!

Hittil er følgende bedrifter med på Folkekampen - tusen takk for at dere gir tilbake til klubben og byen:

Addero

Andersen & Mørck