Åpen Dag 2. juli

Lørdag 2. juli fra kl. 13:00 blir det Åpen Dag på Stadion hvor fotballinteresserte barn kan spille ball med FFK sine a-lagsspillere! Gratis inngang og masse morsomme fotballøvelser og leker venter!

Åpen Dag tilbake
Åpen Dag er et tiltak FFK og mange andre klubber har gjennomført i flere år. I korte trekk inviterer vi fotballspillende barn til en 90 minutter med lek og moro sammen med spillerne til A-laget. En mini fotballskole, helt gratis!

Kan du score på Håvar Jenssen?
Kan du drible Mads Nielsen?
Kan du drible som Noa Williams?

Lørdag 2. juli får du sjansen til å prøve!

Åpen Dag er for alle barn og koster ingenting. Ta turen til Fredrikstad Stadion lørdag 2. juli og ha en morsom 90-minutter med FFK-gutta!

Åsane neste hjemmekamp
Neste hjemmekamp for FFK er 4. juli når Åsane kommer til Fredrikstad. Billetter til denne kampen er til salgs i FFK Appen og her: BILLLETTER TIL KAMP!