Anders Østli ny Salgs- og Markedsleder

Anders Østli imponerte gjennom intervjurundene og går inn i rollen som FFK sin nye Salgs- og Markedsleder.

Myk overgang
Anders Østli er mest kjent for en innholdsrik fotballkarriere med mange år på toppnivå i både Norge og Danmark. Samtidig med spill i toppfotballen har Lisleby-mannen prioritert studier og de seneste årene startet på det sivile arbeidslivet, i tillegg til trenerjobb i Kråkerøy. Fra andre halvdel av april tar han plass i FFK som ny Salgs- og Markedssjef etter Lars Petter Brovold. Påtroppende og avtroppende får dermed et par uker sammen på jobb, slik at overgangen blir så myk som mulig. Østli gleder seg stort til å komme i gang i FFK etter påske.

- Jeg var på prøvespill i FFK i 2009, men fikk ikke kontrakt. Siden den gang har jeg hatt lyst til å være en del av denne klubben. Det har tatt litt lenger tid enn det jeg hadde håpet på, men nå får jeg endelig muligheten og det er jeg veldig takknemlig for. Jeg går stolt og ydmykt til oppgaven. I samarbeid med administrasjonen, partnere, klubbens supportere og byens befolkning gleder jeg meg til å se hva vi kan få til sammen. Forteller Anders Østli.

- Vil representere FFK på en glimrende måte
Anders Østli imponerte FFK sitt ansettelsesutvalg gjennom intervjurundene og tar dermed over stafettpinnen etter Lars Petter Brovold som har hatt stillingen siden sommeren 2017. Daglig leder Joacim Heier er meget godt fornøyd med å ha fått Anders med på laget og er overbevist om at FFK sine samarbeidspartnere kommer til å være minst like fornøyde.

- Anders blir en bra mann for FFK. Han vil kombinere toppidrettsstyrkene sine i målbevissthet og ambisjon, med profesjonalitet, kunnskap og ydmykhet. Anders har et verdigrunnlag som passer rett inn i FFK og vil bidra i en allerede god kultur. Han kjenner bransjen, vet hvordan en fotballorganisasjon fungerer og vil representere klubben på en glimrende måte utad. Han har gjennom intervjurundene vist at han er rett mann for jobben og vi gleder oss stort over å få han med på laget. Forteller Joacim Heier.

Anders har sin første arbeidsdag i FFK 19. april.