AJ Produkter går inn som ny stor partner i FFK

AJ Produkter har signert en toårig samarbeidsavtale med FFK og kommer inn som en av klubbens største partnere!

Internasjonalt konsern
AJ Produkter har, med stor suksess, hjulpet bedrifter med å forbedre deres arbeidsplasser i over 45 år. Deres konsept har alltid vært det samme: å tilby riktig produkter til riktig priser med rask levering og utmerket service for alle behov på arbeidsplassen.

Deres møbler, utstyr og interiørløsninger er designet for at du skal få en bedre arbeidshverdag, enten det gjelder en kontorstol eller en bokhylle, eller en spesialtilpasset innredningsløsning for dine lokaler. AJ tilbyr over 20.000 produkter for kontor, lager, industri, skoler og mer - alle lett tilgjengelig i nettbutikk, katalog eller på telefon med hyggelige selgere.

Siden oppstarten av Anders Johansson i en kjellerstue i 1975 har bedriften vokst til et internasjonalt konsern med over 800 ansatte i hele Europa.

Kampbilletter kjøpes i FFK Appen eller her: KJØP SESONGKORT/KAMPBILLETT HER!

Eget felt på Stadion
Felt S, feltet ved siden av Sørsia på OBOS Tribunen vil fra nå av ha navnet AJ Produkter Feltet. Ikke bare vil feltet bære navnet til AJ, men her vil de også sørge for at Kirkens Bymisjon og FFK Gatelag har 25 sesongkort hver til disposisjon.

Generalpartner FFK Kvinner
AJ Produkter blir ny Generalpartner for FFK Kvinner, og AJ Produkter logoen vil pryde fronten på drakten. De blir også partnere i Gatelaget hvor AJ logoen vil være på bakside shorts. Det er, med andre ord, et partnerskap som favner bredt i FFK.

Markedssjef i AJ Produkter, Linn Karina Ulbo, ser frem til samarbeidet med FFK og gleder seg over å bli godt synlig med FFK både lokalt og nasjonalt.

Vi i AJ Produkter er stolte over å inngå samarbeid med FFK og at vår logo nå skal synes både på Stadion, og på draktene til både FFK Kvinner og Gatelaget. Forteller Linn Karina Ulbo.

FFK Kvinner A-lag 2022.jpg
FFK Kvinner med AJ Produkter logo

Fornøyd med nok en nasjonal partner
Selv om majoriteten av FFK sine markedsinntekter kommer fra lokale bedrifter, så har vi den siste tiden sett en oppsving av bedrifter med tilholdssted utenfor Fredrikstad som nye partnere. AJ Produkter er siste bedrift i rekken og markedssjefen i FFK håper det ikke er den siste.

- Det er veldig gledelig at vi er attraktive som partner for bedrifter utenfor Fredrikstad. Det gir en god bekreftelse på at klubbens merkevare er sterk. At AJ i tillegg går inn blant de større partnerne i klubben setter vi selvsagt ekstra pris på og gleder oss stort til samarbeidet i årene som kommer. Forteller Anders Østli, Salgs- og Markedsleder i FFK.

Vi gleder oss til et spennende samarbeid med AJ Produkter.

Sammen er vi sterke!