3 FFKere tatt ut på Equinor Talentleir!

FFKerne Ethan Amundsen Day er tatt ut på G15 landslaget, mens Isak Gurung og Imre Bech Hermansen er tatt ut på Equinor talentleir for G14 i slutten av mars.

NFF har tatt ut spillerne til G15-landslaget, G15 skyggelandslag og to G14-tropper til Equinor Talentleir i Sarpsborg i slutten av mars.

- Dette er første gangen spillerne født i 2006 er inne på et nasjonalt tiltak, så ekstra gratulerer til dem. 2005-gutta opplever for første gang å bli plassert i en tropp som enten heter landslag eller skyggelandslag. Det er et signal om at ting begynner å spisse seg til, fagansvarlig for Landslagsskolen, Håkon Grøttland.

Ethan Amundsen Day er tatt ut på G15 landslaget, mens Isak Gurung og Imre Bech Hermansen er tatt ut på hvert sitt likestilte G14 landslag.

Vi gratulerer ønsker gutta lykke til!