Mia Ørbakk Hestad har signert 3 års kontrakt med FFK Kvinner!

Mia løftes opp fra J17 laget og belønnes med en 3 års kontrakt etter svært god innsats og utvikling gjennom det siste året. Mia debuterte for FFK kvinner i kampen mot Rapid tidligere i høst og har vist at hun tar nivået også i voksenfotballen. Hovedtrener for FFK Kvinner, Lasse Roger Svensen, er svært glad for å signere nok en talentfull og hardtarbeidende spiller til kvinnelaget. Mia tilfører oss energi og duellkraft på midtbanen, samtidig som hun er god i det oppbyggende spillet.

Mia startet sin karriere i Skogstrand hvor hun spilte først på jentelaget og så på guttelaget. Hun dro videre til Trosvik for spill med jenter 2005-laget. Hun har i alle år vært en dominerende spiller på midtbanen og avgjort mange kamper med gode skudd og dødballer. Mia har vært fast på kretslag opp gjennom årene og har utviklet seg bra gjennom god og målrettet trening.