Lillehammer borte i ny tv-kamp

Lørdag reiser FFK Kvinner til Lillehammer for å kjempe om nye poeng på Stampesletta.

Gjenskape de gode prestasjonene
Etter et spennende oppgjør mot Sarpsborg 08 der Kvinnene tapte knepent 2-1 foran 500 tilskuere på Fredrikstad Stadion 11. mai, reiser laget til Lillehammer for å kjempe om nye poeng på Stampesletta. Lillehammer står med 4 strake tap og 0 poeng i årets 2. divisjon, og det burde være gode muligheter for de rød/hvite å gjenskape den gode prestasjonen de viste 11 mai. Om jentene spiller opp mot sitt beste og klarer å følge opp hovedtrener Simen Mathisen sin kampplan med en god prestasjon, er mulighetene for å klatre på tabellen tilstede allerede denne helgen. Årets serie er jevn, der det er 3-4 lag som allerede skiller seg ut ved å være ubeseiret. Å vippe de jevne kampene i sin favør vil derfor vise seg å bli meget viktig når poengene etter en lang sesong skal telles opp i oktober. Laget har en uttalt målsetting om at både prestasjonene og samspillet skal bli bedre og bedre utover i sesongen.

Direktesendt tv-kamp
Lørdag kl.14.00 vil det være muligheter for å se FFK Kvinnene på skjermen nok en gang da kampen sendes på Direktesport. Og med Høgskolen i Lillehammer på laget vil det med 5 kameraer bli en fullskala flerkameraproduksjon som vi håper mange vil få med seg. Alle med et + abonnement gjennom Fredrikstad Blad vil kunne se kampen gjennom denne linken; Lillehammer - FFK Kvinner

Vi ønsker FFK Kvinner lykke til i jakten på nye poeng!