Ledige stilling som kampleder J17

Fredrikstad FK sin kvinneavdeling øker sin satsning og søker nå kampleder til J17. Rollen kombineres med ansvar for Bylag jenter og er en del av kvinneavdelingens trenerteam for Senior og J17.

Vår kvinneavdeling jobber målbevisst etter klubbens virksomhetsplan hvor vi også på kvinnesiden ønsker å bli en toppklubb. Denne stillingen innebærer å lede J17 sine kamper i Regional J17 serien + 2 dager på trening med klubbens kvinneavdeling pr uke, samt ha hovedansvaret for bylagstreningene for jenter lørdag formiddag. Stillingen utgjør ca. 25%

Om stillingen

Du får følgende primære arbeidsområder i stillingen:

• Kampleder for klubbens J17 lag som inngår i Kvinneavdelingens trenerteam.
  • Hovedtrener (spillerutvikler) for Bylag J14/15 og J12/13 som består av de fremste spillerne fra samarbeidsklubbene.
  • Treningstider på ukedager på kveldstid og lørdag formiddag.

Kvalifikasjoner:

• Ønskelig med UEFA B-lisens og/eller UEFA B-spillerutvikling eller har ambisjon om å gjennomføre en av disse, men minimum C-lisens + erfaring.
  • Erfaring med Veo, XPS og Hudl som verktøy er ønskelig.
  • Fordel med trenererfaring fra jentefotball og helst toppklubb.
  • Strukturert og utviklingsorientert.

Stillingen krever stor arbeidskapasitet. Du må være fotballfaglig sterk og kunne jobbe etter klubbens strategi. Ønsker du å jobbe for oss må du være selvgående og legge stor stolthet i jobben.

Lønn etter avtale.

Søknad med CV sendes til leder kvinneavdelingen Thomas Magnussen: [email protected]

Søknadsfrist: 20.desember