Skjebneuke for damene!

FFKs kvinner går nå inn i siste uke av vårsesongen 2019. To kamper skal spilles og vi må samle poeng!

Damelaget spiller to kamper denne uken, begge på bortebane. I kveld er Tistedal motstander, mens laget søndag setter kursen mot Slitu for å møte Indre Østfold FK. Utfallet av disse to kampene vil på mange måte definere sesongen for FFK. Med to seiere vil laget være med i kampen om opprykk, men med poengtap vil gapet til lagene helt der oppe bli litt i største laget.

Etter seier i siste serierunde er uansett optimismen stor i spillegruppa, som gleder seg til å krige om nye poeng. Så langt i sesongen har det bare blitt ett tap, men noen unødvendige uavgjortresultat har gjort at kun seier er godt nok i kampene fremover.

Vi ønsker damene lykke til i siste innspurt før sommeren setter inn!