Josefine Løken har signert 3 års kontrakt med FFK Damer

Damelaget fortsetter å forsterke

Josefine har signert en 3 års kontrakt med FFK damer etter 8 måneder for FFK J17. Opprykket til damelaget kommer etter svært gode prestasjoner på treninger og treningskamper under koronatiden. Hovedtrener for FFK Damer, Lasse Roger Svensen, er svært fornøyd med hente opp Josefine til damelaget siden hun har vist at hun er en spiller som har noe ekstra. Josefine vil styrke forsvaret vårt med god teknikk, hurtighet og overblikk for spillet.

Josefine startet sin karriere i Trosvik, og signerte for FFK J17 i desember 2020. Josefine har gjennom flere år trent godt både med laget og ikke minst mye egentrening som nå belønnes med ny langtidskontrakt. J17 laget har ca 10 timer fellestreninger i uka og Josefine ligger i gjennomsnitt på mer enn det i egentrening i tillegg. Hun har vært fast innslag på kretslaget og var tatt ut til NFF sin digitale landslagssamling i våres.