FFK Keeperakademi

FFKs keeperakademi er tilbake på Fredrikstad Stadion!

Under perfekte forhold på Fredrikstad Stadion blir det keepertrening hver uke fram til og med uke 18.

Her melder du deg på

Med oppstart mandag 11. mars har vi én økt i uka frem til mai. Hver mandag 19.30 - 20.30 vil deltagerne gjennomføre økter av topp kvalitet, planlagt av FFKs keepertrener Samuel Dirscher.

Keeperakademiet er for gutter og jenter født 2005 til 2013, uansett ferdighetsnivå og klubb. Det blir differensierte treningsgrupper ut ifra alder og ferdighetsnivå.

Det blir stort teknisk detaljfokus, og hvordan de ulike teknikene tillempes under matchlike omstendigheter og tempo på de fem første øktene. På de tre siste øktene, når vi nærmer oss seriestart, skal vi over i mer sammensatte "kampforberedende" økter.

Som vanlig avslutter vi den siste økten med keeperkrig i vannsprederne!

Ved spørsmål: [email protected], eller 94174801

Oppstart: Mandag 11. mars (8 økter)
Treningstid: 19:30-20:30
Sted: Fredrikstad Stadion
Alder: 2005-2013
Pris:

• 950 kroner for åtte økter.

Her melder du deg på