Bli samarbeidspartner

Skal FFK utvikle seg videre som klubb og samfunnsaktør, trenger vi deg med på laget. Tilbake skal du få god og relevant verdi.

Fredrikstad Fotballklubb setter seg høye mål både på kort og lang sikt. Som samarbeidspartner, uansett nivå, bidrar du til å realisere mål på både seniornivå og utviklingssiden.

Samarbeidspartnere av FFK skal ikke bare bidra, vi skal levere verdi i retur - i form av opplevelser, markedsføring, nettverksbygging eller samfunnsansvar vi står sammen om. Slik skaper vi verdier sammen, og hjelper hverandre til å ta nye steg.

For, som vi synger før avspark på Stadion: Sammen står vi sterke!

Opplevelser

• Sesongkort
  • Billettpakker til enkeltkamper
  • Ekstra bra? Nyt kampen med restaurantplass eller egen losje

Nettverk og inspirasjon

FFK arrangerer gjennom året 10-12 ulike aktiviteter for sine samarbeidspartnere. Målet er å bringe våre partnere sammen, slik at disse kan skape nye og sterkere relasjoner. Noen ser business, samarbeidsmuligheter, eller rett og slett setter pris på et godt nettverk. Vi kaller aktivitetsprogrammet "Alltid Invitert" og dette innebærer blant annet:

• Frokostmøter
  • Kickoff-middag og show
  • Sommershow
  • Golfdag
  • After-works
  • Partnertur
  • Partnercup
  • B2B samlinger
  • Julelunsj

Markedsføring

• Digitalreklame 160 meter rundt banen i TV-sone
  • Fastskilt i TV-sone eller lokal sone
  • Annonse i kampprogram
  • Annonse i FFKs magasin Rød-Hvit-Scorer'n
  • Kampsponsor med aktivering mot publikum
  • Skreddersydde kampanjer mot privat- eller bedriftsmarkedet
  • Nå ut til publikum gjennom digitale kanaler - over 10000 nyhetsbrevmottakere og over 30.000 fans på sosiale medier

Samfunnsansvar

• Bidra til FFKs Gatelag-arbeid
  • Bidra som støttespiller til Kirkens Bymisjon Tribunen
  • Bidra i FFKs støtte til 18 lokale samarbeidsklubber og tusenvis av barn
  • Bidra til at byen settes på kartet og skaper stolthet, glede og gode opplevelser

Annet

• 100-kronersklubben - 100 kroner til FFK for hvert scorede mål
  • Donér varer eller gavekort til FFKs vareauksjon
  • Styrk FFKs tilbud med fordeler gjennom medlemskort/sesongkort

Kontakt oss for å høre mer!

Klikk her for å se FFKs samarbeidspartnere!

Vil du ha en uforpliktende prat om det å være samarbeidspartner? Kontakt oss gjerne på epost [email protected] eller ring markedsansvarlig Anders Østli på telefon 985 07 084.

Les mer om noen av alternativene man kan velge mellom som FFK-partner, men husk at vi alltid kan skreddersy innhold etter ditt behov.