FFK slo Strømmen 2-1 september 2016

Vil du gi noen en god opplevelse?

Til jubileumskampen mot Start ønsker FFK å matche bedrifter som vil noen en god opplevelse, med noen som trenger eller fortjener det.

Mobiliseringen til byjubileumskampen mellom FFK og Start 17. september er for lengst i gang, og både bedrifter, lag og privatpersoner har allerede sikret seg godt over 3000 billetter til kampen.

FFK har allerede fått henvendelser fra bedrifter som vil gi bort billetter til andre, som av ulike årsaker trenger eller fortjener det - men ikke nødvendigvis vet hvem og hvor disse er.

Samtidig får vi også tips om enkeltpersoner eller grupper som hadde fortjent en påskjønnelse i form av gratisbillett til kampen.

Vi systematiserer nå dette litt mer strukturert, og ber alle som enten vil gi bort/donere billettpakker eller har tips om hvem som burde motta billetter om å kontakte oss på epost [email protected]

Du kan lese mer om hvilke billettpakker vi tilbyr bedrifter her: bit.ly/bedriftsbillett2017

Eller kjøpe billett til kampen selv her: bit.ly/ffkstart2017

Vi minner om at alle lag i våre 18 samarbeidsklubber takket være OBOS får gratisbillett til kampen. Hvert lag må bestille sitt antall i god tid - les mer her: FFK og OBOS inviterer klubbene