Vi bygger videre - Er du med?

Høgmo har så langt fått inn Getz, Sellin og Viitikko på 2018-laget, men vi skal bygge videre - Blir du med og hjelper oss?

Siden 2017 har FFK blitt støttet på en fantastisk måte av publikum og næringsliv - På en måte som bare byen Fredrikstad kan!

Vi er godt igang med å bygge troppen for 2018, men ikke minst er organisasjonen og kulturen i positiv utvikling.
Vi jobber knallhardt for at 2018 skal være vendepunktet etter en lang nedtur, og på vei tilbake skal vi sørge for å bygge et varig fundament!

Ønsker du å bidra til oppbyggingen av FFK?
Da er det 3 ypperlige måter å være med:

SESONGKORT
Sikre deg en fast plass på Stadion, støtt laget hver kamp og bidra til en forutsigbar og stabil billettinntekt for klubben.

Sesongkort kjøper du her:  Sesongkort!

"JEG ER MED 2018"
I fjor kom det inn over 450.000,- på "Jeg er med"! Så langt i år har det kommet inn nærmere 170.000,-, og vi håper selvsagt at både bedrifter og privatpersoner ønsker å bidra enda mer.
Årets aksjon går til spillerforsterkning og innkjøp av trackingsystem for a-laget.

1 andel gir oppføring av ditt navn i samleartikkel.
4 andeler gir invitasjon til Folkets spiller-kveld på Stadion der du møter folkets spiller og hovedtrener Per-Mathias Høgmo i en hyggelig setting for prat om den kommende sesongen.
40 andeler eller mer takker vi for med egen statusoppdatering på Facebook.
100 andeler gir FFK-drakt signert av spilleren vi henter

Slik kan du bidra
- Kontant eller med bankkort der FFK er å treffe
- Vipps nr 12460 (merk innbetaling med navn!)
- Direkte til FFKs bankkonto 1644.17.88189 (merk innbetaling med navn!)
- Ønsker du overføre større beløp direkte eller har du spørsmål, kontakt oss på [email protected]

BLI MEDLEM!
Å bli medlem av FFK betyr at du er med og eier klubben.
I 2018 skal vi sørge for å skape mange gode medlemsfordeler for deg som blir med og støtter klubben på denne måten.

Flere medlemsmøter, samt medlemsfordeler på mange butikker, bedrifter og restauranter er det du kan forvente i 2018.

Bli medlem her: Bli medlem i FFK!

TUSEN TAKK FOR ALL STØTTE - SAMMEN ER VI STERKE!