Veldig bra oppmøte på årets første nettverkstreff

Hele 65 samarbeidspartnere og mer enn 100 totalt med spillere og sportslig apparat møtte opp på årets første frokosttreff.

Øystein Richardsen i Fredrikstad Stadion Event hadde laget klar en super frokostbuffet og det var nok mat til alle.

Joacim Heier fortalte litt om rikets tilstand i klubben, budsjett, status sesongkort og samarbeidspartnere.

Per-Mathias Høgmo og Bjørn Johansen presenterte de nye spillerne og troppen, fortalte om sesongen så langt, forventninger og planene  videre i sesongen 2019.

FFK nettverket "Alltid invitert" er et tilbud til alle våre samarbeidspartnere. Nettverket består av 10-12 treff i løpet av sesongen inkludert kick off, frokostmøter, B2B, "etter jobb" (after work), golfturnering, sommershow, partnercup, sponsortur, julelunsj mm.

Neste treff er 12/4 når det braker løs med Kick Off på Stadion og show på Båthuset Scene.

Ønsker du tilbud på "Alltid invitert" ta kontakt med Lars Petter Brovold på [email protected] eller 91 71 39 79